Splošni pogoji poslovanja

Lokacija: Jelše pri Otočcu 14, 8222 Otočec, 8000 Novo mesto. Na naslovu se nahaja sedež podjetja, prodajni prostor in skladišče, kjer se lahko oglasite, naročite ali prevzamete naročene izdelke, ali jih dostavimo brezplačno v okolici Novega mesta, po predhodnem dogovoru. Dobava za izdelke, ki niso na zalogi 3-4 dni. Ob nakupu na sedežu podjetja ali naročilu preko spleta, 10 – 15% popust na izdelke – opremo, semena. Za nakup preko spleta ni potrebna registracija. Podatki se uporabijo samo za pošiljanje izdelkov. Naročilo lahko pošljete tudi na mail ali sms.

Substratov – zemlje in hidroponični substrat glino, ne pošiljamo po pošti, hvala za razumevanje.

Popust se avtomatsko upošteva pri naročilu v košarici.

Popust 10% za nakup semen. Za večje količine nas kontaktirajte za dodatni popust.

Splošni pogoji in uporaba e-trgovine

Trgovina Luka Žnidar s.p., vam preko elektronske prodaje nudi aktualno ponudbo tehnično vrtnarske opreme, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna.
V pričujočih “Splošnih pogojih” so uporabljeni samostalniki moškega spola, ki so pomensko in smiselno uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.
Uporabnik e-trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Letak – navodilo o obvezni izdaji in shranjevanju računa je na povezavi: VKLOPI RAZUM – ZAHTEVAJ RAČUN!

Cene izdelkov in dostave (poštnine) so v Evrih (EUR) z vključenim DDV.
Naročilo (pogodba) se sklepa v slovenskem jeziku. Cene veljajo na dan naročila.
Pridržujemo si pravico do spremembe cenika brez predhodne najave.

Naročilo (nakup)

Minimalni znesek naročila je 10,00 EUR.

Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah ipd. se ni potrebno predhodno registrirati. Izbrati je potrebno kategorijo oz. podkategorijo izdelkov; izdelke je možno dodatno filtrirati ali poiskati s pomočjo iskalnika. S klikom na želen izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka. Za sklenitev pogodbe / oddaje naročila je potrebno izvesti sledeče postopke, ki opisujejo tudi tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila.

Pri odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb “DODAJ V KOŠARICO”. Ko je izbor v spletni trgovini zaključen lahko kupec izbere “POGLEJ KOŠARICO” ali pa se odpravi direktno na “ZAKLJUČEK NAKUPA”.

1.) Košarica

V košarici kupec pregleda katere izdelke je dodal v košarico, preveri njihovo ceno in količino, dodaja/odvzema količine posamičnih izdelkov ali briše izdelke v celoti, po lastni želji. V kolikor ima kupec tudi kodo s popustom, jo lahko vnese v polje. Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino in dodaja nakupe ali trgovino zapusti brez zaključenega nakupa.

V košarici kupec izbira med dvema načinoma dostave:

– Pošta Slovenije ali
– osebni prevzem v podjetju.

V primeru, da želi kupec nadaljevati z nakupom – klikne na gumb “NADALJUJ NA BLAGAJNO“.


2.) Zaključek nakupa

Na strani zaključek nakupa je potrebno vpisati osebne podatke za nakup in dostavo, po želji oddati sporočilo / opombo k naročilu. Po potrebi je možna vrnitev v Košarico in spremeniti nakup.

Stranka pred zaključkom nakupa izbere način plačila. Možno je izbirati med plačilom po povzetju ali plačilom preko neposrednega nakazila na tekoči račun.

S potrditvijo izbora, da se potrošnik strinja s plačilom in splošnimi pogoji, in klikom na gumb “KUPITE SEDAJ” je naročilo oddano.

3.) Naročilo oddano

Potrošniku se odpre okno s Povzetkom naročila z zaporedno številko in vsemi relevantnimi podatki. Hkrati se enak povzetek posreduje na potrošnikov e-naslov, ki je bil vpisan v koraku “Podatki plačnika”.

Če potrošnik sporočila ne bi prejel v nekaj urah to sporoči na +386 41 706450 ali na info@green-room.si. Potrošnik se lahko vrne na osnovno stran green-room.si ali zapusti spletno stran.

Jezik v katerem se sklene naročilo / pogodba: slovenščina.

 

4.) Zavrnitev naročila

– Trgovina Luka Žnidar s.p. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
– Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.

5.) Plačilni pogoji

Naročeno blago potrošnik po prejemu “povzetka naročila” plača:
– plačilo po predračunu, ki se izvede na TRR podjetja (bančno nakazilo). Naročilo bo izvedeno po prejemu plačila na TRR podjetja. Za hitrejšo obdelavo lahko potrošnik posreduje kopijo izvršenega plačila na e-naslov.
– plačilo po povzetju (gotovinsko plačilo dostavni službi); ob plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine (vrednost odkupnine je opredeljena pri točki “Cena dostave”).

6.) Prevzem in dostava:

Prevzem blaga je možen tudi na sedežu podjetja, vsak dan med 8. in 18. uro, ob pravočasni predhodni najavi na telefonsko številko podjetja ali e-naslov, ali pa se blago dostavi na drugo vnaprej dogovorjeno mesto, dostava v okolici Novega mesta brezplačna (cca 15 km).

Cena dostave za dostavo s Pošto Slovenije ali GLS v Slovenijo in Hrvaško:

– Cena dostave do zneska 50,00 eur je 5,50 eur, oz. odvisno od teže paketa, nad to višino naročila pa je brezplačna.

– Ob plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine:

pri znesku odkupnine do 98,00 EUR znaša provizija 1,05 EUR

pri znesku odkupnine od 98,00 EUR do 501,00 EUR znaša provizija 1,07% zneska odkupnine

pri znesku odkupnine nad 501,00 EUR znaša provizija 5,36 eur + 0,30% od vrednosti

Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo. Pošiljka je poslana preko Pošte Slovenije, kar pomeni, da vam le-to dostavi lokalni poštar. V primeru, da ste doma vam poštar pri izdaji paketa zaračuna odkupnino.

V primeru, da vas ni doma, poštar v poštnem nabiralniku pusti obvestilo, s katerim na vaši najbližji poštni poslovalnici prevzamete in plačate paket.

– Po plačilu se naročeno blago dostavi kupcu skladno s pravili in ceno dostave.

– Cena dostave za dostavo v druge države (razen Slovenija) se izvede proti doplačilu, ki ga potrošniku na željo posredujemo na elektronski naslov.

Dostava Poštno ležeče s Pošto Slovenije

Poštno ležeče je način pošiljanja pošiljk na TOČNO DOLOČENO poslovalnico Pošte Slovenija, ki jo izberete z vpisom poštne številke (seznam poštnih številk Pošte Slovenija).

Prejemnik pošiljke na dom NE prejme obvestila o čakajoči pošiljki. Točen dan odpošiljanja pošiljke stranka prejme po elektronski pošti. Čas potovanja pošiljke je običajno do 3 dni (najpogosteje 1 dan), pošiljka na izbrani pošti čaka na prevzem 15 dni (pri prevzemu je potrebno imeti s seboj osebni dokument).

7.) Odstop od pogodbe

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek/ke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ki naroči izdelke v spletni trgovini green-room.si, ima nepreklicno pravico, v roku 14 dni od prejema izdelka, do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba v sporočilo podjetju navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik to lahko stori z nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe v pisni ali elektronski obliki ali z izpolnitvijo obrazca.

Odstop od pogodbe potrošnik posreduje na e-naslov prodajalca: info@green-room.si ali osebno na naslovu skladišča Jelše pri Otočcu 14.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik ima v skladu s 1. odstavkom 43/č člena ZVPot pravico, da prejeto blago vrne v roku 14 dni po sporočilu iz 1. odstavka 43/č člena ZVPot oz. po sporočilu o odstopu od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.

V nasprotnem potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga v skladu z 8. odstavkom 43/d čl. ZVPot, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik pa je v primeru odstopa od pogodbe dolžan nositi stroške pošiljanja, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Blago mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.

Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na transakcijski račun.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.

Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Ob vračilu mora potrošnik pošiljki priložiti originalen račun in izpolnjen “OBRAZEC za ODSTOP OD POGODBE / NAROČILA green-room.si” vračila tudi svoj transakcijski račun.

Blago mora potrošnik vrniti najkasneje v 14 dneh po posredovanem odstopu od pogodbe na naslov Trgovina Luka Žnidar s.p., Jelše pri Otočcu 14.

Pravica do odstopa od pogodbe ne pripada potrošnikom za izdelke prilagojene ali izdelane po posebnih željah.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.

Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine.

Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

8.) Reklamacije in vračila

Potrošnik lahko v primeru, da je prejel napačno vrsto blaga v primerjavi z naročenim ali poškodovano blago, le-to reklamira tako,

da pošlje izpolnjen Obrazec za reklamacijo www.green-room.si, skupaj s kopijo originalnega računa, na naslov podjetja.

V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Blago, ki je vrnjeno, mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.

Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!

9.) Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih po prevzemu (25 b člen ZVPot).

Stvarna napaka se smatra;

– če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

– če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,